הקובייה הדיגיטלית
בן הלר, ד"ר גיא הוכמן, פרופ' דן אריאלי
במאה ה-21, מגוון רחב של פעילויות, אירועים, וגירויים עברו למימד הדיגיטלי והוירטואלי, ממפגשים חברתיים, למיצגי אמנות, ועד לקבלת החלטות הרות גורל. המעבר הזה לדיגיטלי שינה את האופן בו אנחנו מבצעים פעילויות אלו, לפעמים לטובה, אך לפעמים גם, לרעה. תחום אפור שגם עבר למימד הדיגיטלי הוא תחום ההימורים, אשר קיבל חיזוק לאיכויות הממכרות שלו דרך המאפיינים תופסי הקשב של הפלטפורמות הדיגיטליות. בעוד שמכונות הימורים ומשחקי קלפים כבר עברו דיגיטציה חלקה, אחת מצורות ההימור הכי נפוצות, הטלת קוביות, נותרה בעלת איכויות פיזיות בולטות שקריטיות למשחקיות של הקוביה. במיצג אינטרקטיבי זה, אנו מזמינים אתכם לקחת חלק במשחק הימורים (נושא פרסים) הכולל הטלת קוביה וירטואלית, ולבחון את ההשפעה הפסיכולוגית של האמצעי הדיגיטלי על הנטיות והמחשבות שלכם בזמן ההימור. משחק זה תוכנן והוכן על ידי צותת מחקר מאוניברסיטת רייכמן יחד עם פרופסור דן אריאלי. תוצאות המשחק יחשפו בהרצאה של פרופסור אריאלי ביום חמישי 29.6.23.
פיתוח: אילון קפלן
עיצוב: נויה אנטמן רון